هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيروزي خانگي نايمخن با درخشش جهانبخش
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 744
نویسنده : Admin

http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-3696.jpg

از هفته پانزدهم ليگ فوتبال هلند تيم فوتبال نايمخن که عليرضا جهانبخش ملي‌پوش کشورمان را در اختيار دارد، در خانه با نتيجه 3 بر 2 بر آلکمار غلبه کرد.

به گزارش فارس، در اين ديدار عليرضا جهانبخش موفق شد 2 گل از 3 گل تيمش را در دقايق 53 و 72 به ثمر برساند و يک کارت زرد در دقيقه 64 دريافت کرد.

همچنين گل نخست نايمخن نيز روي پاس گل جهانبخش در دقيقه 17 به ثمر رسيد.

نايمخن با اين برد 12 امتيازي شد اما همچنان در قعر جدول رده بندي ليگ فوتبال هلند قرار دارد.


:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: علیرضا جهانبخش , گلزنی جهانبخش , پیروزی ان ای سی نایمخن با دوگل جهانبخش , ,



تراکتور کراری شد!
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 728
نویسنده : Admin

http://www.idmansport.com/wp-content/uploads/2013/12/karar.jpg

سرانجام بازیکن جنجالی سال های نه چندان دور تراکتورسازی، پس از فراق چند ساله دوباره به جمع سرخپوشان تراکتوری پیوست

کرار جاسم محمد که نام وی همواره با حاشیه و جنجال گره خورده و لیگ دهم آخرین سال حضور وی در تراکتور سازی بوده و پس از آن به تیم استقلال تهران پیوسته بود، سرانجام پس از فراز و نشیب بسیار به تیم تراکتورسازی پیوست.

این بازیکن امروز پس از عقد قراردادی رسما تراکتوری شد.

وی سال های پیش در تیم های عجمان و نجف بازی می کرد. گفته می شود وی در حال حاضر بازیکن تیم الطلبه عراق بوده است


:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: جاسم کرار , تراکتور کراری شد , جاسم کرار بالاخره به تراختور پیوست , کرار تراکتوری شد , بازیکن یاغی بالاخره به تیم خود بازگشت , ,



جو استاديوم حسينی را گرفت!
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 750
نویسنده : Admin

http://www.varzesh11.com/images/news/seyed-jalal-hosseini-2957.jpg

جلال حسيني در يكي از روزهاي بد خود با اشتباهات پشت سر هم در عرض چند دقيقه دروازه خودي را در آستانه 4 بار فروپاشي قرار داد! در سوي مقابل فرشيد طالبي نشان داد كه لااقل لايق تر از حسيني براي پوشيدن پيراهن تيم مليست.اگر در برزيل هم حسيني پس از هر باخت توپ را به سمت هواداران شوت كند آنجا از تيم برنده امتياز كسر نمي كنند! بلكه آبرو و حيثيت يك كشور را به باد مي دهند!


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: سید جلال حسینی , ترمیم موی حسینی , شوت کردن توپ توسط حسینی بین طرفداران تراکتور , ,



جمعه، شب سرنوشت‌ ساز تیم ملی فوتبال ایران
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 820
نویسنده : Admin

قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل - جمعه، شب سرنوشت‌ ساز تیم ملی فوتبال ایران

 

 

در حالی که حدود 6 ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده است، جمعه شب (15 آذر) مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار می‌شود تا 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها به 8 گروه 4 تیمی تقسیم شده و حریفان خود را بشناسند.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: قرعه کشی جام جهانی , جمعه شب سرنوشت ساز تیم ملی , مراسم قرعه کشی جام جهانی , ساعت قرعه کشی , مکان قرعه کشی , ,



بازدید : 709
نویسنده : Admin
آرون رمزی - شکست سنگین فولام در غیاب دژاگه و پیروزی آرسنال
 
به گزارش سانتر تیم فوتبال وستهام انگلیس موفق شد در یک دیدار پرگل تیم فولهام را با نتیجه ی پرگل 3 بر صفر در خانه شکست دهد.
در این دیدار اشکان دژاگه حضور نداشت.
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,



همه چیز راجع به جام جهانی
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 782
نویسنده : Admin
قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل - سید بندی و قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل چگونه خواهد بود؟
 

تنها 194 روز تا جام جهانی مانده و تمرکز دنیای فوتبال دارد به سمت این جام می‌رود. مربیان تیم‌های ملی بسیار دوست دارند ببینند چه رقبایی در جام جهانی خواهند داشت.

این قرعه‌کشی جمعه بعد در کاستا د سائوییپه در ایالت باهیا در برزیل انجام می‌شود که محلی برای گذراندن تعطیلات است.

برنامه در ساعت 13:00 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) انجام می‌شود. فرناندو لیما و رودریگو هیلبرت، بازیگران برزیلی مجری مراسم خواهند بود و هنرمندانی مانند مارگارت منزس، اولودوم، آلسیون و امیسیدا هم در آن حضور خواهند داشت.

همچنین کافو، فابیو کاناوارو، ماریو کمپس، لوتار ماتئوس، زین‌الدین زیدان و جف هرست هم کار قرعه‌کشی را انجام خواهند داد.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: نحوهی سیدبندی , زمان قرعه کشی , جام جهانی , زمان باقی مانده تا جام جهانی , مکان قرعه کشی , میهمانان قرعه کشی جام جهانی , همه چیز راجع به جام جهانی , بلیط جام جهانی , ,



لاوره به کميته انضباطي استقلال احضار شد
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 754
نویسنده : Admin
http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2013/08/7823_orig.jpg
 
به نقل از سايت باشگاه استقلال، به دنبال مصاحبه اخير گوران لاوره با يکي از رسانه‌هاي خارجي و اظهاراتي که او درباره مديرعامل و سرمربي باشگاه استقلال مطرح کرده است، اين بازيکن صربستاني به کميته انضباطي باشگاه استقلال احضار شد.

لازم به ذکر است که او طبق قوانين در زمان انجام اين مصاحبه بازيکن تيم استقلال بوده و بنابراين موظف به تعهداتي است که در قراردادش با باشگاه استقلال وجود دارد. احضاريه لاوره در اختيار مدير برنامه او قرار گرفته و رونوشت آن براي فدراسيون جهاني فوتبال و ساير مراجع ذي‌ربط ارسال شده است. در صورت عدم حضور لاوره در جلسه کميته انضباطي، پرونده اين بازيکن مورد بررسي و تصميم‌گيري نهايي قرار خواهد گرفت.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: goran lovre , گوران لاوره , احضار لاوره به کمیته ی انضباطی , مصاحبه ی اخیر لاوره , درباره ی مربی و مدیرعامل استقلال , ,



تکميل شدن ليست استقلال با جذب يک برزيلي
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 795
نویسنده : Admin

 

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، هاشم ساعدي، سخنگوي باشگاه استقلال در خصوص جذب مجيد غلام‌نژاد، اظهار داشت: برحسب نظر امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال مبني ‌بر به خدمت گرفتن مجيد غلام‌نژاد با دستور علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل محترم و علي نظري، قائم‌مقام باشگاه استقلال و پيگيري‌هاي علي اميري، معاونت ورزشي، اين بازيکن به مدت يک فصل و نيم به عضويت استقلال درآمد تا در ادامه رقابت‌‌هاي ليگ در خدمت تيم باشد.

ساعدي در ادامه افزود: با جذب غلام‌نژاد يک جاي خالي ديگر داريم که ان‌شاءالله با جذب هافبک برزيلي بازي‌ساز که با نظر امير قلعه‌نويي صورت مي‌گيرد، ليست استقلال براي نيم‌فصل دوم تکميل مي‌شود. بعد از نهايي شدن حضور اين بازيکن برزيلي اطلاعات لازم را در اين خصوص به گوش هواداران خواهيم رساند.

سخنگوي باشگاه استقلال در خصوص غيبت خود در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال عنوان کرد: بنده با هماهنگي و اجازه از مديرعامل محترم باشگاه در اين نشست حضور پيدا نکردم. مادرم در بيمارستان بستري بودند و کمترين وظيفه‌ يک فرزند در قبال پدر و مادرش خدمت به آنهاست و بنده هم براي خدمت به مادرم در بيمارستان حضور داشتم و ان‌شاءالله در جلسات بعدي شوراي معاونين حضور پيدا مي‌کنم.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: تکمیل لیست استقلال , جذب یک بازیکن برزیلی , آخرین انتقال استقلال , ,



دروازه‌بان خارجي ملوان خواهان جدايي شد
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 708
نویسنده : Admin
http://football.ir/media/1392/01/w1/pashinko-525x350.jpg
 
سرگئي پاشنکو، دروازه‌بان اهل مولداوي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي به دليل برخي مشکلات خانوادگي از مسئولان اين باشگاه درخواست کرده است تا بعد از بازي ملوان برابر راه‌آهن سورينت رضايتنامه او را براي جدايي از جمع انزلي‌چي‌ها صادر کنند.

به گزارش تسنيم،سرگئي پاشنکو به مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلي اعلام کرده به دليل برخي مشکلات شخصي و خانوادگي نمي‌تواند در ايران بماند و بايد به کشورش بازگردد اما ملواني‌ها در تلاش هستند تا مشکلات او را برطرف کرده و اين دروازه‌بان مولداويايي را حفظ کنند.

:: برچسب‌ها: سرگی پاشنکو , دروازه بان , ملوان , بندر انزلی , ساز جدائی پاشنکو , انزلیچی , ,



بازيکن برزيلي در مس کرمان
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 621
نویسنده : Admin
http://www.algharafa.com/ar/images/news/algharafa_algharafa_35253_467250562_932866164.jpg
 
"جونيور ترادلي" که در تعطيلات نيم‌فصل به تمرين‌هاي مس اضافه شد، روز گذشته آخرين مراحل ثبت قرارداد خود را انجام داد و کارت بازي خود را دريافت کرد تا براي پوشيدن پيراهن مس مشکلي نداشته باشد.

اين بازيکن 28 ساله که در پست هافبک کار مي‌کند، از اولين بازيکنان جديدي بود که در تمرين‌هاي نيم‌فصل در کنار بازيکنان مس حاضر شد و توانست نظر مثبت کادرفني تيم را هم جلب کند. او در بازي دوستانه با تيم مس نوين نيز موفق به گلزني شد. با حضور او دست کادرفني مس در ميانه زمين بازتر خواهد شد.

:: برچسب‌ها: جونیور ترادلی , بازیکن جدید , مس کرمان , انتقال ترادلی به مس , ,



تعداد صفحات : 61