KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA ترکيب نوجوانان ايران در بازي مقابل اتريش

ترکيب نوجوانان ايران در بازي مقابل اتريش

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي مهر پس از برگزاري جلسه فني امروز صبح در هتل دانات العين امارات ترکيب تيم ملي را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سرمربي ايران، نوجوانان با ترکيب مهدي اميني، ساسان جعفري، مصطفي هاشمي، سيد مجيد حسيني(کاپيتان)، کميل حق زاده، سعيد عزت اللهي، امير حسين کريمي، علي هزامي، محمد بازاج، اميرمحمد مظلوم و يوسف سيدي، 11 بازيکني هستند که امروز در مقابل اتريش در ورزشگاه خليفه زايد العين امارات به ميدان مي روند. ايران در اين بازي قرمز پوش است و اتريش با پيراهن سفيد به ميدان مي آيد.

بازي امروز ايران و اتريش ساعت 19:30 به وقت تهران انجام مي شود و اين بازي به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. تيم ملي ايران در صورت پيروزي به مرحله يک هشتم نهايي صعود خواهد کرد و البته صعودش به عنوان تيم اول به نتيجه بازي آرژانتين و کانادا بستگي دارد. اگر بازي آرژانتين و کانادا با برد آرژاتيني ها به پايان برسد، ايران با تساوي مقابل اتريش هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد. در صورت تساوي آرژانتين و کانادا ايران با پيروزي با اختلاف دو گل به عنوان تيم اول صعود مي کند و در صورت شکست آرژانتين از کانادا ايران با پيروزي مقابل اتريش و تفاضل گل تکليف اول و دوم شدنش مشخص مي شود.

ايران در صورت صعود به عنوان تيم اول به مصاف تونس مي رود و در صورت صعود به عنوان تيم دوم، حريف تيم اول گروه ششم مسابقات مي شود که احتمالا يکي از تيم هاي نيجريه و سوئد خواهد بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: نوجوانان, تیم ملی, تیم نوجوانان ایران, جام جهانی امارات, بازی با اتریش, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )