KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA پيام بلاتر به فدراسيون فوتبال ايران

پيام بلاتر به فدراسيون فوتبال ايران

 

در پيام سپ بلاتر به فدراسيون فوتبال ايران آمده است:

«با سلام به دوستان خانواده فوتبال

مردم دنيا علاقه زيادي به فوتبال دارند. موفقيت‌هاي ورزش فوتبال فرصت‌هاي شگفت‌انگيزي در کار ما ايجاد کرده است تا به توسعه آن بپردازيم. تلاش مي‌کنيم قدرت و محبوبيت فوتبال را ارتقاء دهيم تا آينده بهتري را براي تمام مردم دنيا بسازيم.

من به فدراسيون فوتبال ايران و کنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر برگزاري دومين همايش علم و فوتبال تبريک مي‌گويم زيرا اين يکي از اهداف اصلي ما به منظور توسعه فوتبال و حمايت بازيکنان از طريق پژوهش در جلوگيري از آسيب‌ديدگي و آموزش است تا آينده بهتري را فراهم کنيم تا باعث بهبود سلامتي عمومي شود. همچنين از برگزارکنندگان اين همايش به خاطر حمايت از ارتقاء آگاهي دو موضوع فوق‌ سپاسگزاري مي‌کنم، زيرا دو موضوع پزشکي و علم از جمله ديدگاه‌هاي اصلي فيفاست و آرزو مي‌کنم که برگزاري همايش در دو روز با موفقيت انجام شود. اين کار به عنوان فعاليت دو چندان شما و ديگر کنفدراسيون‌ها و فدراسيون‌هاي عضو فيفا تلقي مي‌گردد که مي‌تواند مرا از بهبود آينده فوتبال مطمئن کند و ما مي‌توانيم از اين طريق تغييراتي را در دنيا ايجاد کنيم.

جوزف بلاتر

رئيس فيفا»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: BLATTER IN IRAN, IRAN, IRI, FOOTBALL FEDRATION IRAN, KAFASHIAN, ALI DAEI, ALI KARIMI, ARHAD MAJIDI, سپ بلاتر , نامه ی بلاتر به فدراسیون فوتبال ایران, حضور در ایران, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )