KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA بلاتر: قصد دخالت در سياست‌هاي ايران را ندارم

بلاتر: قصد دخالت در سياست‌هاي ايران را ندارم

http://cdn3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00939315.jpg

 

سپ بلاتر، رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) که سفري 2 روزه به کشورمان داشت پس از ملاقات با دکتر حسن روحاني، رئيس جمهور ايران و مسئولان فدراسيون فوتبال کشورمان روز گذشته (پنج‌شنبه) با علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران هم ملاقات داشت.

به نقل از تسنيم، خبرگزاري فرانسه گزارش داد سپ بلاتر از مسئولان رده بالاي ايران درخواست کرده تا ممنوعيت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها که پس از انقلاب اسلامي ايران در سال 1979 ميلادي به اجرا درآمده است، لغو شود. رئيس فيفا همچنين اشاره کرد که معصومه ابتکار، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست ايران نيز جزو افرادي بوده که مسئله حضور بانوان در ورزشگاه را مطرح کرده است.

بلاتر با تاکيد بر اينکه قصد دخالت در سياست‌هاي ايران را ندارد، در اين خصوص گفت: من اين فرصت را پيدا کردم تا با معاون رئيس جمهور (خانم ابتکار) صحبت کنم که سعي دارد يکي از قوانين فرهنگي اين کشور را تغيير دهد تا بانوان نيز همانند آقايان فرصت حضور در مسابقات فوتبال را پيدا کنند. من هم اين موضوع را به علي لاريجاني، رئيس مجلس ايران انتقال دادم و او هم به من گفت که اين موضوع را در مجلس مورد بررسي قرار خواهيم داد.

وي افزود: قصد دخالت در سياست‌ها و تغيير قوانين ايران را ندارم اما به عنوان رئيس فيفا و مدافع فوتبال در کشورهاي اسلامي در خواست خود را در اين زمينه به مقامات سياسي ايران ارائه کردم.

خبرگزاري کانادا هم گزارش داد رئيس فيفا در ملاقاتي که با مسئولان سياسي و ورزشي ايران داشته از آنها درخواست کرده تا ممنوعيت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را لغو کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: بلاتر: قصد دخالت در سياست‌هاي ايران را ندارم, سپ بلاتر, حضور بانوان در ورزشگاهها, فیفا, مجمع جهانی, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )