KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA انصاري‌فرد: هميشه به فکر گلزني هستم

انصاري‌فرد: هميشه به فکر گلزني هستم

 
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/05/3687jamnews_ir03.JPG
 
کريم انصاري‌فرد در خصوص شرايط تراکتور‌سازي اظهار داشت: خوشبختانه نيم‌فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم اما من فعلا با توجه به اينکه در اردوي تيم ملي هستم نمي‌خواهم زياد درباره تراکتور‌سازي حرف بزنم اما به نظرم نتايج ما خوب بود و خدا و هواداران کمک کردند که ما در اين رده از جدول قرار گرفتيم. قطعا در نيم‌فصل دوم با توجه به شناختمان از يکديگر شرايط‌مان بهتر مي‌شود.

به گزارش فارس ، وي در خصوص شرايط تيم ملي نيز گفت: بعد از بازي با تايلند دور همديگر جمع نشديم و حالا خيلي خوشحالم که از سوي کي‌روش باز هم به تيم ملي دعوت شده‌ام. کارم خيلي سخت است اما مي‌خواهم به گلزني به تيم ملي فکر کنم و اين کار را براي تيم ملي کشورم انجام دهم.

انصاري‌فرد ادامه داد: ما دو بازي سخت در برابر تايلند و لبنان داريم. تيم‌هايي که اگر آنها را دست‌کم بگيريم دچار مشکل خواهيم شد به همين دليل بايد با تمام تمرکز و با توجه به شرايط خوبي که در پايان نيم‌فصل اول در تيم‌هاي باشگاهي داشتيم جدي به اين دو بازي که محک خوبي براي تيم ملي است فکر کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: قطعا در تيم ملي به گلزني هم فکر مي‌کنم ولي مطمئن باشيد به غير از گلزني به پاس گل دادن و نتايج تيمي بيشتر از همه چيز فکر مي‌کنم که اميدوارم به اين هدف برسيم. هميشه بازي در خارج از خانه سختي خاص خودش را دارد. شرايط جوي تايلند و حتي شرايط لبنان شايد کار را براي ما کمي سخت کند اما مطمئن باشيد با تمام توان براي گرفتن امتياز کامل و بازي‌هاي خوب قبل از جام جهاني به ديدار حريفان مي‌رويم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: کریم انصاریفرد, کریم, انصاریفر, کریم در تراکتور, انصاریفرد در تراکتور, گلزنی, همیشه به فکر گلزنی هستم, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )