KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA پيوس: مسلمان به درد پرسپوليس مي‌خورد

پيوس: مسلمان به درد پرسپوليس مي‌خورد

پيشکسوت پرسپوليس در ارزيابي خود از عملکرد اين تيم در نيم فصل نخست ليگ برتر اظهار کرد: قطعا پرسپوليس نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتري داشته است. بازيکنان خوب و جواني به تيم اضافه شده‌اند که مهم‌ترين ويژگي آنها داشتن انگيزه بالاي قهرماني است. آنها در تيم‌هاي قبلي خود جزو بهترين‌ها بودند اما بايد درپرسپوليس بيشتر زحمت بکشند.

به گزارش ايسنا ، او ادامه داد: آوردن اين بازيکنان به پرسپوليس کار قشنگي بود. اين جوانان تا الان نشان داده‌اند به خاطر پول به پرسپوليس نيامده‌اند و مي‌خواهند براي خود نامي دست و پا کنند و به تيم ملي برسند. اما پرسپوليس نتايج خوبي در نيم فصل گرفته که بايد ادامه‌دار باشد. سازماندهي تيمي خوب بوده و به نظر من اگر در خط حمله با 2 مهاجم بازي کنيم کارايي بيشتري از تيم شاهد خواهيم بود.

پيوس با اشاره به اينکه پرسپوليس به يک مهاجم ششدانگ جديد نياز دارد، گفت: شرايط تيم در نيم فصل اول ايده‌آل بود و الان در جايگاهي هستيم که در شان پرسپوليس است. اگر هم قهرمان نيم فصل شويم چندان جاي خوشحالي ندارد چرا که به اين قهرماني جام نمي‌دهند. فکر مي‌کنم حضور يک مهاجم تمام عيار جديد به پرسپوليس کمک مي‌کند. درست است که سيدصالحي نمايش خوبي داشته اما آمار گلزني تيم اصلا خوب نيست و بايد فکري براي آن شود.

او افزود: در خط هافبک هم يک بازيگردان نياز است که پشت مهاجمان بازي کرده و آنها را به خوبي تغذيه کند. درست است که صادقيان براي بازي در اين پست توانايي دارد اما اگر او لب خط بازي کند مثمرثمرتر است. به نظر من مسلمان بازيکن آينده‌داري است و با خصوصيات طراحي و بازيسازي خود به درد پرسپوليس مي‌خورد.

پيوس با بيان اينکه آرزو دارد پرسپوليس در اين فصل قهرمان شود، به ايسنا گفت: خط دفاع عملکرد بسيار خوبي داشته و بايد در دفاع تيمي هم پيشرفت بيشتري حاصل شود. در نيم فصل دوم کار پرسپوليس از دو جهت سخت است. يکي اينکه همه تيم‌ها از هم شناخت به دست آورده‌اند و به راحتي به حريف باج نمي‌دهند و ديگر اينکه بيشتر بازي‌هايش در خارج از خانه است و بايد با اتکا به يک کادرفني قوي در اين بازي‌هاي سخت پيروز شود. من آرزو مي‌کنم دربي امسال هواداران را خوشحال کند و علاوه بر آسيايي کردن تيم، قهرماني را هم به آنها هديه کند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: پیشکسوت پرسپولیس, فرشاد پیوس, محسن مسلمان به درد پرسپولیس میخورد, مسلمان, محسن مسلمان بازیکن ذوب آهن, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )