KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA يوونتوس به دنبال مهاجم بايرن مونيخ

يوونتوس به دنبال مهاجم بايرن مونيخ

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Mario_Mand%C5%BEuki%C4%87_Bayern.jpg
 
به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، براساس گزارش‌هاي منتشرشده در رسانه‌هاي ايتاليايي تيم فوتبال يوونتوس در پي به خدمت گرفتن ماريو ماندزوکيچ است به همين منظور مسئولان اين باشگاه درنظر دارند طي پيشنهادي رسمي خواهان جذب مهاجم کروات بايرن مونيخ شوند.

انتظار مي‌رود مهاجم کروات سرخپوشان مونيخ که در اين فصل بوندس‌ليگا با 8 گل‌زده بهترين گلزن اين تيم در اين رقابت‌ها به حساب مي‌آيد در تابستان آينده زماني‌که روبرت لواندوفسکي از بورسيا دورتموند به آليانتس آره‌نا مي‌آيد به جمع بيانکونري‌ها ملحق شود.

روزنامه «توتو اسپورت» ايتاليا مدعي شده طرفين در اين هفته تماس‌هايي با هم داشته‌اند و شماره امروز (يکشنبه) اين روزنامه نيز شعله اين شايعات را برافروخته است. روزنامه ايتاليايي توتو اسپورت به نقل از يکي از نزديکان ماندزوکيچ نوشت: «اين احتمال وجود دارد که ماريو در ماه ژوئن 2014 از بايرن مونيخ جدا شود. يوونتوس يکي از تيم‌هايي است که مي‌تواند گزينه بعدي او باشد».

از تيم‌هايي ديگري که به نظر مي‌رسد علاقمند به جذب مهاجم 27 ساله تيم فوتبال بايرن مونيخ هستند مي‌توان به رئال مادريد و تاتنهام اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: مانژوکیچ, مانزوکیچ, مهاجم بایرن مونیخ, انتقال مانژوکیچ به یووه, یونتوس, بوندس لیگا, سری آ, مهجم کروات بایرن, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )