KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA نکونام به تنهايي مي‌تواند تيمش را برنده کند

نکونام به تنهايي مي‌تواند تيمش را برنده کند

http://www.koreaobserver.com/wp-content/uploads/2013/11/FC-Seoul-captain-Ha-Dae-sung-470x666.jpg

 

ها دائه سونگ براي کسب جايزه بازيکن سال آسيا 2013 با جواد نکونام، کاپيتان تيم ملي ايران و استقلال و ژنگ ژي که به همراه تيمش فاتح ليگ قهرمانان 2013 شد، رقابت خواهد کرد.

بازيکن 28 ساله در نشست خبري در يک شب قبل از اهداي جوايز اظهار داشت: از وقتي يازده ساله بودم، به همراه لي، بهترين بازيکن آسيا در سال 2012 فوتبال بازي کرده‌ام.

دائه سونگ ادامه داد: وقتي لي سال گذشته اين جايزه را به خود اختصاص داد، خيلي درباره آن صحبت کرديم و وقتي من امسال به عنوان يکي از نامزدهاي کسب اين جايزه انتخاب شدم او به من توصيه کرد که بدون در نظر گرفتن اينکه اين جايزه به چه کسي تعلق مي‌گيرد از اين دوران لذت ببرم.

وي ادامه داد: او درباره رقابت سختي که با آن روبرو هستم با من حرف زد و به من گفت با وجود توانايي‌هاي دو نامزد ديگر خيلي سخت است که اين جايزه را به دست آورم.

کاپيتان اف‌سي سئول خاطرنشان کرد: اخيرا در خيلي بازي‌ها در ليگ قهرمانان و مقدماتي جام‌جهاني با يکديگر روبرو شده‌ايم و مي‌توانم به شما بگويم که جواد نکونام چه قدر خوب است.

ها دائه سونگ با اشاره به محروميت جواد نکونام در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا بين اف‌سي سئول و استقلال که به تساوي 2 بر 2 و در نهايت پيروزي 4 بر 2 تيم کره‌اي انجاميد، افزود: خيلي خوش‌شانس بوديم که نکونام در دور برگشت حضور نداشت؛ در غير اين صورت مي‌دانم که او توانايي‌اش را داشت که به تنهايي باعث برنده شدن تيمش شود.

وي اضافه کرد: ژنگ ژي نيز بازيکن بزرگي است که براي باشگاه بزرگي بازي مي‌کند که ما را در فينال ليگ قهرمانان شکست داد؛ بنابراين او هم شايستگي کسب اين جايزه را دارد.

کاپيتان اف سئول گفت: برنده شدن در فينال فوق‌العاده است اما با وجود توانايي‌هاي گوانگژو، ما کم آورديم. امسال سفر خوبي داشتيم. من به عنوان يک کاپيتان احساس مي‌کنم ارتباط ميان هم‌تيمي‌ها داخل و خارج از زمين بسيار مهم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: ها دائه سونگ, نامزد برترین بازیکن آسیا, نکونام, میتواند به تنهایی تیم را برنده کند, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )