KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA ابراهيم‌زاده: در حق فوتبال ايران اجحاف شد

ابراهيم‌زاده: در حق فوتبال ايران اجحاف شد

http://topchipour.com/wp-content/uploads/2013/03/143.jpg
 
منصور ابراهيم زاده درباره بازي شرايط تيمش اظهار داشت: تيم شرايط خوبي دارد. تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و مي خواهيم بر خلاف نيم فصل اول در ادامه ليگ عملکرد قابل قبولي داشته باشيم. فصل را بايد به خوبي به پايان برسانيم و و راه آهن را به جايگاه متناسبي برسانيم.

وي درباره بازي با مس کرمان در هفته شانزدهم ليگ برتر تاکيد کرد: تيم مس در نيم فصل دوم قابل مقايسه با نيم فصل اول نيست زيرا بازيکنان اين تيم جهش قابل قبولي داشته اند و در شرايط خوبي بسر مي برند. به عنوان مثال ادينهو در اوج امادگي بسر مي برد و آبشک، تآميني و کيانوش رحمتي نيز که به تازگي به اين تيم پيوسته اند، از بازيکنان با کيفيت ايران هستند. مس به طور کلي از نظر تيمي خوب شده است.

سرمربي راه آهن درباره جذب دو بازيکن خارجي جديد گفت: ديويد ويکروم کيفيت قابل قبولي دارد و در سطح بالايي فوتبال بازي مي کند. او پاسخگوي احتياجات ما خواهد بود. همچنين در حال مذاکره با يک بازيکن اوکرايني هستيم که يک بازيساز خوب است و اميدوارم به زودي جذب باشگاه شود.

ابراهيم زاده درباره انتخابات اخير برترينهاي آسيا افزود: بي شک در حق ايران اجحاف شده است و اين مساله بر کسي پوشيده نيست. اين مسائل نشات گرفته از مناسبات اجتماعي وسياسي است. همه مي دانند فوتسال ايران در آسيا برتر است و تمام اين قضايا از خوردن حق ايران خبر مي دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: منصور ابراهیم زاده, اجحاف , در حق فوتبال ایران اجحاف شد, سرمربی راه آهن , سورینت, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )