KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA گتوزو:دايي را با آمار گل‌هايش مي‌شناسم

گتوزو:دايي را با آمار گل‌هايش مي‌شناسم

http://members.abunawaf.com/test/gattuso1.jpg
 
گنارو گتوزو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره حضور ستارگان ميلان در تهران، گفت: ما براي يک بازي دوستانه و خيرخواهانه به ايران آمده‌ايم، با استقبالي که در فرودگاه از مردم ايران ديدم، منتظر يک بازي هيجاني در ورزشگاه آزادي هستيم. واقعاً اين نوع استقبال هواداران از کاروان ميلان جاي تعجب داشت، آنها عالي بودند و خيلي خوب از ما استقبال کردم. ديدن پرچم‌هاي آث‌ميلان و شعارهاي ميلاني در دست هواداران ايراني برايم جالب بود.

بازيکن ميلان درباره شناختش از فوتبال ايران و پرسپوليس گفت: من پرسپوليس را خيلي دقيق نمي‌شناسم ولي مي‌دانم که يکي از پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران و آسيا است.

شنيده‌ام پرسپوليس در ايران بيش از 33 ميليون هوادار دارد اما ما هم آث‌ميلان هستيم، تيمي که در دنيا همه او را مي‌شناسند. هواداران ما در ميلان بي‌شمارند بنابراين همين شور و هيجان مي‌تواند به همکاري دو باشگاه کمک کند.

وي در پاسخ به اين سئوال که از ميان بازيکنانن ايراني کدام‌يک را بهتر مي‌شناسيد، گفت: بدون‌شک علي‌دايي را خوب مي‌شناسم، او زماني در اروپا فعال بوده و اين روزها نيز سرمربي پرسپوليس است. مي‌دانم که آقاي گلي جهان در اختيار اوست و او واقعاً بازيکن فوق‌العاده‌اي بود و در گلزني کاملا موفق بود.

گتوزو درباره بازي امروز نيز تاکيد کرد: من دوست دارم در ميان شور و هيجان هواداران ايراني به ميدان بروم و اين تصميم خودم را گرفته‌ام و با همه وجود براي تيم ميلان بازي خواهم کرد اگرچه اين بازي دوستانه است اما دوست دارم هواداران نيز از اين بازي لذت ببرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: 'گنارو گتوزو, گتوسو, دایی را با آمار گل هایش میشناسم, شادی بعد از گل عجیب, گتوسو, پیشکسوت میلان, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )