KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA نکونام: فوتبال ایران باید در سه بخش عنوان بهترین را کسب میکرد

نکونام: فوتبال ایران باید در سه بخش عنوان بهترین را کسب میکرد

 
 
جواد نکونام در پايان ديدار استقلال و گسترش فولاد تبريز گفت: واقعاً در اين ديدار خسته بودم که به ميدان نرفتم. اين احتمال را مي‌دادم که اگر به ميدان بروم دچار مصدوميت شوم.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که هفته گذشته در ميکسدزون وقتي از شما درباره لابي براي جايزه مرد سال فوتبال آسيا سوال شد، گفتيد که خيلي اين موضوع تاثيري ندارد اما ديده شد که اين لابي اثر زيادي بر انتخاب بهترين‌ها داشت، گفت: به نظر من ايران بايد امسال 3 جايزه مي‌برد، بهترين تيم فوتبال آسيا، بهترين فدراسيون و بهترين بازيکن. شايد در گذشته با ارفاق بهترين فدراسيون آسيا شديم اما در اين دوره قطعا شايستگي‌اش را داشتيم که به اين عنوان دست پيدا کنيم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: تيم ما به جام جهاني راه يافته است، همچنين در دوره بعدي بازيهاي آسيايي هم حضور خواهيم داشت، اما چيني‌ها نه به جام‌جهاني رفته‌اند و نه حضورشان در جام ملت‌هاي آسيا قطعي شده است. با اين حال ديديم که آنها 3 جايزه از جوايز AFC را بردند. اين مسائل براي من تمام شده و ديگر مهم نيست البته پيش از اين اهميت زيادي برايم داشت که به عنوان بهترين بازيکن آسيا انتخاب شوم اما همان زمان هم گفتم که زندگي ادامه دارد.

نکونام در خصوص اظهارات کفاشيان مبني بر اينکه شما در يک ديدار حضور نداشتيد گفت: من تنها در مقابل سئول بازي نکردم، آقاي کفاشيان در مراسم AFC به شيخ سلمان گفت ما از اين موضوع ناراحت هستيم ايشان هم جوابي ندادند. آنجا که بودم ديدم همه چيز باز است وقتي صحبت‌ها را مي‌شنيدم باز بود و کارها را خيلي راحت انجام مي‌داديم.

نکونام گفت: چيني‌ها مارچلو ليپي را به عنوان مربي آورده بودند و فقط 10 ميليون دلار به اين مربي پول پرداخت کردند حالا ساير دستيارانش هم بمانند. 3 بازيکن برزيلي هم در ترکيب تيمشان بود که همه کارها را آنها برايشان انجام مي‌دادند اما اين مسائل ديگر گذشته و ما با حضور در جام جهاني مي‌توانيم خيلي از چيزها را ثابت کنيم.

وي با بيان اينکه از همه دوستانم و هم‌تيمي‌هايم در استقلال تشکر مي‌کنم، گفت: به خاطر اين تقديري که امروز از من صورت گرفت تشکر مي‌کنم، اما چيزي که مهم است اين است که نتوانستم جايزه بهترين بازيکن آسيا را کسب کنم. با ابن حال قرار گرفتنم در بين 3 بازيکن برتر آسيا به خاطر تلاش بازيکنان استقلال و هم‌تيمي‌هايم در اين تيم بود. جا دارد از مسئولان تيم ملي و همبازيانم و همچنين سرمربي و کادرفني آن تشکر کنم که کمک زيادي به من کردند.

نکونام خاطرنشان کرد: از دوستان خوبم به خاطر پيام‌هاي محبت‌هايشان که قبل و بعد از مراسم AFC بود تشکر مي‌کنم. وقتي به عنوان بازيکن سال آسيا انتخاب نشدم بسيار ناراحت بودم و حالم خيلي بد بود اما بلافاصله وقتي که مصاحبه آقاي قلعه‌نويي را خواندم آرامش خاصي گرفتم. کساني که آنجا بودند مي‌دانند ناراحتي‌ام بي‌جا نبوده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: جواد نکونام, ایران باید در سه بخش عنوان بهترین را کسب میکرد, حرفهای قلعه نوعی به من آرامش داد, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )